Re: jaka aplikacja do drukowania na kilku stronach ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Tue 23 Jun 2009 - 11:48:06 MET DST

Użytkownik "rebevonrebe" <rvr47@yahoo.de> napisał w wiadomości
news:h1nodd$10kr$1@news.mm.pl...
> mam 4 arkusze A4 folii samoprzylepnej białej do drukarki laserowej,
> chcę zrobić ogłoszenie na którym tekst będzie leciał przez te 4
> arkusze,
> jaką aplikację użyć abym mógł zobaczyć np. na ekranie te 4 strony,
> poukładać tekst a potem wydrukować bez stresu,
> że wyjdzie inaczej niż chciałem (bo jeden arkusz jest po 4,5 zł)
> (ms word da radę ?)
> wzór poniżej:
> __________________________________
> | | | | |
> | tekst ogłoszenia tralalala bęc bęc bęc |
> | żeby można było posklejać dokładnie |
> [...]

A to braciszku, nie możesz najpierw wziąć zwykłych, z ryzy, 4 grosze
sztuka, kartek papieru? :))
Toner na wydruk strony to też chyba coś koło grosza... spokojnie, bez
stresu, przetrenuj układ... W sumie ile cię taki test będzie
kosztować...? 50 groszy? złotówkę? Bo nie więcej.
Poza tym Word, jak i niekiedy sam panel wydruku, ma podgląd tego, co
wypluje. Ale nie ufaj im bezgranicznie, parę razy przejechałem się na
tym, że fragment tekstu albo przeskoczył do następnej linijki, mimo, że
na podglądzie był, jak powinien, albo przeciwnie, został w poprzedniej
linijce, mimo, że podgląd wykazywał już jego przeskok...
Marginesy? właśnie, przetrenujesz, do ilu możesz je zmniejszyć, by nie
obcięło rysunku...? Stąd moja propozycja - weż zrób "szczotkę" zwykłymi
kartkami z ryzy A4. Dopieścisz, włożysz folię i z czystym sumieniem
pojedzesz na sprawdzonym układzie.