Problem z dzwiękiem.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Thu 18 Jun 2009 - 17:42:06 MET DST

Płyta główna Asrock P4i45E. System Xp Home SP3. Nie mogę uruchomić dzwięku.
Sterownik pobrałem z oficjalnej strony producenta. Instaluje się wszystko
OK. W menadżerze urządzeń wszystko jest OK żadnych znaków zapytań ani
wykrzykników. Karta jest sprawna (uruchamiany linux live cd i dzwięk jest).
W Panelu sterowania w zakładce dzwięki i urządzenia audio jest komunikat brk
urządzeń audio. Nie wiem jak sobie z tym poradzić. Everest pokazuje mi że
jest co karta C-Media.