pytanie o program [cross]

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Tue 16 Jun 2009 - 04:36:25 MET DST

mam zrobic cos takiego. jest kontur. zalozmy ze ksztalt jakiego
panstwa. linia dosc powyginana. mam liste liczb, ktore cos tam
reprezentuja. zalozmy, ze wartosci produktow produkowanych przez ten
kraj. mam podzielic wspomniany wyzej obszar na rejony, jak
najdokladniej odpowiadajace tym liczbom.
da sie to jakos automatycznie, polautomatycznie zrobic bez zaprzegania
calek, albo sleczenia z milardem kwadracikow. moze jest jakis soft,
pod winde, ale wolalbym nie siegac po kombajny tyu maple czy
mathematica.
z gory dzieki za porade. <rs>