Re: swap na dysku logicznym

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 21:07:12 MET DST

Użytkownik "JoteR" <joter@pf.pl> napisał w wiadomości
news:h13fth$bsg$1@inews.gazeta.pl...

> Możesz to jakoś rozwinąć?

Nie jest to potrzebne. Wystarcza instrukcja komputera i doświadczenie.
Spraktykowane osobiście... ów znajomy zanabył kiedyś starego laptopa i
włożył pamięć daną przez sprzedawcę, OIDP.
Memtest praktycznie wszystko oczerwienił, także w moim laptopie
(sprzętowo sprawny, dokładnie sprawdzony tygodniowym testem burn-in), w
którym to też zapuściłem. A przyczyna była najprawdopodobniej, o czym
wówczas nie wiedziałem, niezgodność zegara pamięci i komputera, FSB.
Stąd też chciałem się upewnić, czy laptop, o którym mówimy w tym wątku,
ma FSB 100, czy 133. Obecnie na szczęście mój znajomy do swojego kupił
właściwe pamięci. A laptop kolegi tutaj... (sory, wyleciało mi kto
dokładnie) setka, czy 133? Bo jasne, że jak pamięć przekłamuje, to i
system może wylecieć, a OIDW, linia NT bardzo nie lubi niesprawnego
sprzętu (boleśnie się o tym przekonałem, dysk był walnięty), 98 jakoś to
przełknął, systemowi będzie obojętne, czy babol jest z fizycznego
uszkodzenia pamięci, czy jedynie z jej niedozegarowania... Zły bajt, to
zły bajt...