Re: swap na dysku logicznym

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 20:12:54 MET DST

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości
news:h132b9$d3b$11@inews.gazeta.pl...
> a ja nie wiem , gdzie dokupic sdram-a do starego _laptopa_ :)
> zdaje sie, ze udzwignie 500 z kawalkiem, (pewnie?) najlepiej z dwa po
> 256,ale musi byc sdram.

SDRAM PC100, czy PC133? :) Różnica wbrew pozorom b. istotna - 133 są
taniutkie, setki nadspodziewanie drogie. Można poszukać na Allegro, ze
świadomością, że mogą być be... Ale nie muszą, a jak masz szczęście, to
tanio trafisz.
Znajomy się naciął na giełdzie, pamięć niby z gwarancją, ale za dwa
moduły 256PC100 zapłacił 2x...150, czyli 300 zyla... Chodzi... tylko
strasznie przepłacił, uważam...
Ja też najprawdopodobniej będę to robić w swoim obecnym.
A 133 nie można dać do kompa z PC100, bo się system posypie.
Myślę, że najszybciej na Allegro trafisz. (może nie być, to niezbyt
częsty okaz, ale sprawdzaj cyklicznie, to będzie)