Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pűbliçënëmy.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 15:27:25 MET DST

Skrypëk <škrypëk@pűbliçënëmy.pl> wrote:

> Ze stron z dziurawym Apaczem, z doklejonych do nich <iframe>ów, poprzez
> dziury we Flashu włazi do komputerów TrojanDownloader:Win32/Swif.gen!A,
> który następnie ściąga kolegów.

A jakby kto chciał przetestować zabezpieczenia swojego komputera, to niech
wejdzie na http://www.spray.net.pl/ - IT na urlopie, iframe'y szaleją.
Z tego co zauważylem, to w takich przypadkach, pracując na koncie admina, IE
Protected Mode jest bardziej bezpieczne niż wszelakie zakichane FireFoxy.

(zrobię chyba w końcu upgrade do Visty, bo znowu sobie sobie zainstalowałem
jakiś password stealer...)