Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 12:29:44 MET DST

"Grzegorz Niemirowski" napisał:
:

> No i co z tego?

To, że "normalnie" się nie da.

> Polecenie mountvol

To służy trochę innym celom. A próba wykorzystania bezpośrednio literki np.
B: wg Twojego artykułu
http://www.grzegorz.net/articles/index.php?id=winmount
skutkuje poniższym komunikatem
C:\Documents and Settings\JoteR>mountvol B:
\\?\Volume{79e8a056-1fa7-11de-9743-00158302f3ef}\
Parametr jest niepoprawny.
Czyli bezpośrednio pod literkę tą drogą się nie da. Chyba że się da? ;-)

> Opowiadasz :) Wychodzisz z założenia, że wszystko, czego się nie da
> wyklikać w głupim okienkowym narzędziu jest chamskim hackiem?

Źle mnie zrozumiałeś, skąd u Ciebie ta poranna agresja? ;-) Nie chodzi o
wykorzystanie linii poleceń, tylko o sytuację kolegi Osadnika, który tonie w
zalewie partycji. Wyciskanie ostatnich rezerw z alfabetu jest właśnie takim
pudrowaniem, ratującym sytuację na krótko.

JoteR