Re: Klonowanie dysku?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 11:40:42 MET DST

Dnia Fri, 12 Jun 2009 09:25:37 +0000 (UTC), Lucar napisał(a):

> Posiadam laptop z dyskiem 60GB i zainstalowanym WinXP Pro, chciałbym kupić
> większy dysk (np. 250GB) i sklonować zawartość pierwszego. Czytałem o
> programie CloneZilla, czy nadaje się on do tego celu? Czy nowy dysk podłączony
> za pomocą kieszeni USB będzie widziany przez ten program? Czy system i
> wszystkie programy ruszą bez problemu na nowym dysku i czy dodatkowa wolna
> przestrzeń będzie mogła być wykorzystana?

Bez problemu wykonasz to maleńkim i darmowym programikiem CopyWipe
http://www.terabyteunlimited.com . Dodatkową zaletą jest możliwość
automatycznego powiększenia klonowanej partycji do rozmiaru dysku
docelowego. Programik przygotowuje dysk "na gotowo", po sklonowaniu
podpinasz go i system wstaje. Obsługiwane są dyski USB 2.0, wszelkie
SATA i FireWire.
Zwracam tylko uwagę na obowiązek posiadania systemu z co najmniej SP2,
inaczej nie obsłuży on tak dużego dysku.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/