Re: Jaki prosty programik do filtrowania www ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Sun 14 Jun 2009 - 10:01:20 MET DST

> Ja się zgadzam z powyższym. Dodam, że to "stawianie" to tylko brzmi
> strasznie.
> Istnieją gotowe dystrybucje (do wspomnianego zastosowania polecam Endian w
> wersji Community), które instaluje się metodą cegła na enter i potem do
> konfiguracji wystarczy odrobina ogólnej wiedzy na temat sieci (wyklikuje
> się).

Sewer na windzie musi byc bo stoi na nim oprogramowanie seiciowe pod winde.
aby wiec zrobic "nie prowizorycnzy router" musze kupic dodoatkowa maszyne. W
sumie to kilaset zlotych (razy kilkanascie punktow) + zwiekszenie
awaryjnosci sieci (dodoatkowy sprzet). a to nie sa plusy przy pracy na
odleglosc.

Faantom