Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 23:25:24 MET DST

Użytkownik "Irokez" <henric8@op.pl> napisał w wiadomości
news:h10grt$mmh$1@news.onet.pl...
(IE8 niby wołowaty)
> Linki w moment, na nic nie trzeba czekać.

Nie inaczej. Wprawdzie pierwszy start jest kapkę dłuższy, ale następne
(prefetch?) to moment.
Uruchomiłem IE* na jakiejś "gołodupnawej" stronce i pozytywnie mnie
zaskoczył - postawił się, czy aby napewno napewno chcę te stronę
odpalić, bo ona jest be i może mi zrobić QQ. Nawet IE7 nie był taki
troskliwy. Mimo wszystko, nie używam, bo nadal test ACID3 kuleje (ale
już zaczyna być podobny do ludzi), ale ACID2 już renderuje OK, czego IE7
nie potrafił. Szybszy, większe możliwości, u mnie chodzi prawidłowo. Jak
tylko weźmie z Opery blokowanie zawartości (no i pozostałe sprawy z
bezpieczeństwem), to kto wie... A jak weźmie "przedstawiaj się / maskuj
się... jako <przeglądarka>", to prawie napewno...
Nie narzekam ponad to, co do IE przylgnęło już dawno. Nie mam podstaw.
Po prostu nie oferuje pewnych rzeczy, które ma(ją) Opera i Fx (aka FF).