Re: Skończyły się literki dysków - co dalej?

Autor: PP <piotrpitucha_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 22:48:29 MET DST

tak to bardzo dużo, nie rozumiem po co tworzyć tyle partycji, czemu to ma
służyć?

> zmniejsz ilość partycji,
jeśli się da to też tak myślę, ale jak ktoś poinstalował na tych partycjach
programy to nie będzie łatwo, jeśli są tam tylko dane to czym szybciej
zmniejszyłbym ilość partycji

> kup sobie czytnik kart wtykany w USB
tu się nie zgodzę, mam czytnik wtykany w USB i zgłasza się jako 5 czy 6
dysków

> wywal dyskietkę, toż to muzeum
a co to pomoże? dysk twardy A: lub B: , da się ??

> to komputer nie choinka
czasami potrzeba tyle urządzeń, ale co do partycji to już nie rozumiem