Re: Jaki prosty programik do filtrowania www ?

Autor: Fantom <szczukot_at_poczta.onet.pl.skasujto>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 18:52:20 MET DST

> Szczerze? Windows 2000/XP *nie nadają się* na bramę sieciową.
> Ja bym postawił choćby najprostszą maszynkę linuksową do tego
> celu, a na niej iptables w celu blokowania ruchu po IP i
> Squida w celu blokowania stron WWW.
>
> Od biedy możesz postawić Squida i na Windows XP, ale bloko-
> wania po IP i portach nie zrobisz. Poza tym to nieco poronio-
> ny pomysł.
>
> A tak w ogóle to zazwyczaj najprostszym rozwiązaniem jest
> kupno prostego routerka wyposażonego w odpowiednie filtry.
> Obecnie to już standard nawet w urządzeniach za 200-300 zł.

Jest to stale podawanie rozwiazania powyzszego problemu, no i musze dac
stala odpowiedz : nie interesuje mnie ani linuks w tych miejscach ani
dodatkowe routery sprzetowe.
A na windowsie tez da sie to zrobic bez problemu, nawet jezeli nie jest do
tego stworzony, tylko, ze za pomoca platnych aplikacji. A ja szukam czegos
za free - i juz pierwsza odpowiedz mam - musze potestowac ten programik.

Fantom