Re: udostępnianie portu Com

Autor: HatMan <hat_at_man.com>
Data: Sat 13 Jun 2009 - 12:33:34 MET DST

Użytkownik "HatMan" <hat@man.com> napisał w wiadomości
news:h0qpff$25c$1@mx1.internetia.pl...

> Użytkownik "PP" <piotrpitucha@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Rozwiązanie zapewne się znajdzie, ale jest to zupełnie
> sprzeczne z ustawą o rachunkowości itd.
> Nie wolno drukować fiskalnie z kompa, do którego
> nie jest ona przyłączona.
> Proszę o rozważenie opłacalności typu skórka
> za wyprawkę.

WYCOFUJĘ to zdanie - wzięło się stąd, iż przed laty
tak mnie poinformował Ob. Instalator Drukarki Upoważniomy
Macher Firmowo-Skarbowy. To już dziś bzdura.

http://www.podatki.pl/sn_autoryzacja/logowanie.php5/artykuly/14_6495.htm?idDzialu=14&idArtykulu=6495

Przepraszam za niepotrzebne zamieszanie

--
HatMan