Re: Jaki prosty programik do filtrowania www ?

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 22:37:44 MET DST

Użytkownik "Fantom" <szczukot@poczta.onet.pl.skasujto> napisał w
wiadomości news:h0tscj$oc1$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Witam
> Jaki mozna instalnac darmowy prosty programik na kompa (ktory robi za
> brame
> dla komputerow w sieci) z windowsem 2000/XP, aby mozna bylo wykonac
> kilka
> podstawowych typowych filtrow : blokada gg (porty, ip), wybranych
> stron www itd ?
>
> Fantom
> ps. gdzies uzywalem kerio, ale to bylo dawno, a teraz nie mam zadnej
> licencji.

Konkretne adresy WWW mozesz blokować też w programie Avast, doklepujesz
regułkę i masz. Sprawdzone, działa.
Nie trenowałem tego szerzej, czy można po portach, oraz jak z proxy...
ale z kolei właśnie Kerio regułkuję, jeśli jakiemuś programowi muse
zacieśnić zakres portów. Dochodzi jeszcze filtr systemowy. (nie mylić z
zaporą - jest już w NT4)