Re: IE8 wolniejsze od IE7

Autor: zlotowinfo <usuntousun_at_go2.pl>
Data: Fri 12 Jun 2009 - 15:03:41 MET DST

Użytkownik "Skylla" <skylla1@niespamuj.op.pl> napisał w wiadomości
news:h0rkn7$2ik$1@news.onet.pl...

> No to fajnie, ale gdzie szukać przyczyny?

tak wogóle po co na siłę zmieniać? olać to badziewne IE8

firefox bez czknięcia przełknął stronę z 300 aukcjami w zakładkach
allegrowicza
po troszę zawiodłem się na operze bo chwilkę jej to zajęło w stosunku do
firefoxa, ale nie zamierzam zmieniać

firefox bez żadnego opóźnienia pozwalał na przewijanie strony