Re: Zdalny pulpit mało zdalny...

Autor: Marek Kutyla <SpamBezSzans_at_jakis.pl>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 22:23:29 MET DST

W dniu: 2009-06-09 19:21, użytkownik Krzysiek napisał::

> ale ja mam 3 komputery w biurze z czego jeden to serwer bazy danych, a
> dwa to normalne kompy. Po pracy nikogo nie ma i nic sie nie dzieje

To przypuszczenie, czy masz mozliwosc dokladnego monitoringu obu tych laczy?

> na
> tym 6MBitach. W domu też niczego nie ssam... pasmo jest full.

Nie masz 6Mb a *do* 6Mb. Slowo kluczowe to "do*.

Sprobuj zmienic porty dla tego RDP, bo moze tak jak napisal Radek, moze
Twoj ISP cos blokuje.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki          -- popraw ADRES w odpowiedzi --