Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 Jun 2009 - 00:04:32 MET DST

Dnia Sun, 07 Jun 2009 21:36:21 +0200, PM napisał(a):

> Nie, sprawdzałem sumy kontrolne pomiędzy dwoma wsus i były różnice. Nie
> korzystam z Autopatchera mając wszystkie poprawki lokalnie, zwłaszcza
> że od prawie dwóch lat już nie istnieje :(

Ciekawe. Dodam jeszcze jeden przypadek: Vista SP1, KIS 2009. Po
zainstalowaniu ostatnich poprawek system pozwala się zalogować, ale nie
można otworzyć żadnego okienka ani menedżera zadań; system próbuje okno
otworzyć ale nie wyświetla zawartości i można czekać w nieskończoność.
Nie działa salut na trzy palce. To samo w trybie awaryjnym, nawet tym z
wierszem poleceń.
Rozwiązanie: odpalenie przywracania systemu z płytki instalacyjnej
Visty, powrót do stanu sprzed kilku dni, a potem jeszcze zresetowanie
uszkodzonego dziennika zdarzeń System. Skan Combofixem nie ujawnił
infekcji.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/