klucz licencyjny i wersja....

Autor: snuffkin78 <cysio123usunto_at_usunto.interia.pl>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 20:09:39 MET DST

Witam!

Szukam już dłuższy czas i mało znalazłem. Jest sobie dysk, na którym
jest zainstalowany XP bądź Vista. dysk mogę sobie podpiąć jako drugi w
komputerze i przejrzeć zawartość, nie mogę natomiast wystartować z niego
systemu. Jak "dobrać" się do informacji, jaka wersja windows jest
zainstalowana, i jaki jest jej klucz licencyjny? Wszelkie pomysły jakie
znalazłem dotyczą systemu, z którego jest wystartowany komputer, a ta
możliwość odpada.
Znalazłem, że w xP-ku wersja systemu jest w pliku prodspec.ini w
katalogu system32 - czy tak samo jest w Viście? Domyślam się, że klucz
jest gdzieś w rejestrze zaszyty, ino gdzie ?

--
Pozdrawiam, Krzysztof