Re: Masowy CHKDSK

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Mon 08 Jun 2009 - 03:02:27 MET DST

W dniu 2009-06-07 23:56, tg napisał(a):
> wyklikaj dla literki systemowej, nie zrobi tylko dopisze, odpal
> regedita, skopiuj dla wszystkich literek (zostawiajac domyslny
> wpis autocheck autochk * bez zmian) wyeksportuj sobie pliczek
> reg (poobcinaj go tylko do BootExecute i AutoChkTimeOut) ktory bedzie
> importowany batchem z autostartu w trybie bez powiadomien,
> z ustawionym czasem anulowania skanowania na sekunde
> (dawniej mialem zawsze ustawione na zero az trafilem na problem
> na partycji systemowej ktory wieszal system przy skanowaniu)

To ja sie podepnę do pytania :)
Czy istnieje jakieś polecenie, które pozwoli dopisać coś do klucza
BootExecute czy muszę sam napisać skrypt który dopisze mi to co potrzebuje?
Zaraz ktoś zaproponuje żeby zrobić powyższe tylko dodać to co
potrzebuje, sęk w tym że jeżeli już było zaplanowane coś do odpalenia to
sie nie odpali bo zmienię wpisy przy imporcie rega. Także wchodzi w grę
tylko dopisanie polecenia a nie podmiana.

--
PM