Re: Nowa plyta- brak gniazd ps/2

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 06 Jun 2009 - 11:12:25 MET DST

Użytkownik "Jacek" <ala@ola.pl> napisał w wiadomości
news:8onssqvko9m7.19qamdgzgybwc.dlg@40tude.net...
> Proponuje zapuscic instalke z opcja napraw. Pol godziny i po
> problemie.

Naprawa systemu nie jest taka bezbolesna. Pewne rzeczy idą w tzw.
cholerę. Może to drobnostki, ale bywa, że "tu leży pies pogrzebany":
Stąd warto spróbować wszystkiego, odpowiednich ustawień w BIOS-ie...
próbuję sobie przypomnieć, czy nie widziałem kiedyś na giełdzie karty
PS/2, która by się nadała, nie wiem tylko, pod jaki slot...
Testowo, drogą okrężną, położyłem sobie kiedyś NT4, który, jak wiadomo,
obsługi USB nie ma w ogóle, tym bardziej, że odpowiedni stos programowy,
który robi namiastkę, w ogóle nie był dograny. A proszę, mysz USB
śmigała, jak opętana, ze wszystkimi jej właściwościami, nawet kółeczko
chodziło.
Przepraszam, nie pamiętam... czy próba odpalenia w trybie awaryjnym
była, czy już tego się nie dało? Także, pomocne może być przełożenie
wtyku USB do innego portu. Oczywiście, jak wspomniane było, po włączeniu
w BIOSie wsparcia dla myszy i klawiatury, może załapie?