Re: swap na dysku logicznym

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Sat 06 Jun 2009 - 00:11:44 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:fqdof6-8d1.ln1@kosmosik.net...
> Ludzie dokupcie se tej pamięci i nie świrujcie - gaworząc o tym już
> byście na
> nią zarobili. ;)

Pamięci DDR a zwlaszcza DDR2 są teraz bardzo tanie, DDR2 PC-533 (wiem,
raczej wolna, ale i tak szybsza od najszybszego dysku) kosztuje w
oficjalnym sklepie (Balta, więc nie najtańszym) 115 zyla za 2 moduły
(dual channel) jednogigowe.
Tyle płaciłem za 512 mega jeden moduł 533, ok. 3 lat temu.
A to... też raczej nie jest taka wysoka cena, a paczuszka Dual channel
żwawa i pojemna - 4 giga... 2x2giga
http://www.balta.pl/opis.php3?ID=33606
A tu jeszcze taniej...
http://www.balta.pl/opis.php3?ID=37011

Tylko widzisz... nie zawsze się tak da.
Dla mnie np. w obecnej chwili taki zakup, to wpakowanie się w duże
kłopoty...
No, ale to nie grupa o sprawach finansowych, więc nie pociągnę tematu w
tej części.