Re: Vista nie gasi diody pendrive

Autor: Anka <stona_at_fuw.edu.pl>
Data: Fri 05 Jun 2009 - 00:03:32 MET DST

Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
wiadomości news:h09dbg$2nj$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> In news:h09cog$mgq$1@h1.uw.edu.pl,
> *Anka* <stona@fuw.edu.pl> typed:

> W men. urzadzeń znajdź tego pena, lub kontrolery magistr. USB - tu kliknij
> i poszukaj zakladek.

Przy kontrolerach USB, urzadzeniu pamieci masowej USB i odpowiedniej stacj
dyskow jest oczywiscie opcja wyłącz.
Po jej wybraniu pojawia sie okienko z ostrzezenien, ze urzadzenie przestanie
funkcjonowac i pytanie czy na pewno chce je wylaczyc.
Jesli tak. to nadal dioda nie gasnie, ale dysk znika z listy. Przy nastepnum
wlozeniu nie jest wykrywany dopoki nie dam opcji wlacz przy urzadzeniu
pamieci masowej USB, dopiero wtedy pojawia sie na liscie dyskow. A dioda
caly czas swieci.

Przypominam, ze normalne bezpieczne usuwanie wyswietla napis, ze mozna
bezpiecznie usunac dysk, ale nie gasi diody.
Zakladki zezwalaj komputerowi na wylaczanie tu nigdzie nie widze.
Ciekawe jak bedzie w Windows 7, czy gasi diode.
Pozdrawiam Anka