Re: zwiekszyc partycje podstawowa kosztem logicznej

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 16:24:41 MET DST

Dnia 4.6.2009, 1634Racine napisał(a):

> no i tu jest pies pogrzebany. Nie jestem w stanie ruszyc rozszerzonej taka
> metoda, jak pozostale. Pokaz mi jej "ucho" w PManagerze, w panelu
> graficznym.

Trochę musiałem pokombinować bo nie mam PPM pod 64bit 7, ale proszę
bardzo:

- wybór partycji - prawoklik na rozszerzonej (błękit/pomarańcz)
  i 'move/resize'
    http://www.nitka.net.pl/~michu/ppm/001.png
- przed operacją
    http://www.nitka.net.pl/~michu/ppm/002.png
- w trakcie
    http://www.nitka.net.pl/~michu/ppm/003.png
- po
    http://www.nitka.net.pl/~michu/ppm/004.png

Później tylko akceptacja zmian (sprawdzone na wersji 9 SE z Giveaway of
the Day, nie wiem jak w przypadku 9 Express).

Na 100% działa też w GParted - tylko nie proś o screen shoty. ;D

> slyszalem o tym, ze lepiej podstawowe,niz logiczne. Dlaczego...

W razie potrzeby łatwiej zarządzać (przesunąć, zwiększyć, zmniejszyć) -
masz teraz doskonały przykład na własnej skórze. No i w razie padu łatwiej
odzyskać, choć jak to mówią "jak ktoś wie co robi to da sobie i z tym
radę".

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/ http://polish.spampoison.com/