Re: Jak odchudzic/przyspieszyc rejestr?

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 15:00:45 MET DST

> A czym ją defragmentujesz? Bo przy okazji defragmentacji można i
> optymalizować.
> Poszukaj na grupie coś kiedyś pisałem o jkdefrag.

Uzywam Defragglera. Ale on (chyba) nie optymizuje, a tylko defragmenatuje. Ma
niby opcję "Defrag folder" ale to (chyba) polega po prostu na zdefragmentowaniu
plików z tego folderu niezależnie.

Sciagnalem jkdefrag. Ale jest nieprzyjazny i trudny. Defaultowo też tylko
defragmentuje. Chcialbym zmusic go do optymizacji, ale nie mam daru grzebania w
parametrach wykonywania command line... :-(

latet