Re: IE7 problem

Autor: Krzysiek <krzysztofogorek_at_gmail.com>
Data: Thu 04 Jun 2009 - 12:37:27 MET DST

Konia z rzędem temu kto powie o co loto. Dwa dni temu odinstalowałem
avasta i zainstalowałem NOD32 4.0. Do avasta musiałem użyć toola z ich
strony w trybie safe mode. Wczoraj przestał działać IE jw.
Przywróciłem więc system do stanu sprzed instalacji NODa, a po
częsciowej deinstalacji AVASTa, czyli stanu któremu tylko tool dawał
rade, bo nie można było go już od i zainstalować. Więc dokończyłem
deinstalkę avasta, rebot - test IE7 - działa! Instalacja NOD32
ponownie - działa. Nic nie kumam... IE8 już tu nie instaluje...