Re: Plik stronnicowania - co gdy zbyt wielki?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 22:29:20 MET DST

Sempiterna log(in):
[...]
> Zresztą i tak, z tego, co zauważyłem, XP 32bit (nie wiem, jak inne
> wzwyż) daje plik o wielkości modulo 4 gigabajty. To chyba nie da rady
> przekroczyć?

Hi!
Obecnie na C mam ustawiony na 512-4989 GB i teoretycznie dostępne na
plik stronnicowania resztę wolnego miejsca czyli ok 50GB. Przeprowadzone
różne testy w ustawieniach rozmiaru pliku bądź rezygnacji z niego mają
się (przy 4GB RAM) IMHO nijak do wydajności i możliwości uruchamiania
programów. Nie dostrzegłem istotnej różnicy w wydajności i szybkości
działania XP32b. Może przy obróbce grafiki i filmów wyglądałoby to
inaczej... ale nie bawię się tym, zatem poczekam, aż jakiś duszek
sprawdzi;-) ... no i pochwali się wnioskami :-)
IMO ważne jest, aby nie dopuszczać do gromadzenia się-pozostawiania w
różnych miejscach plików tymczasowych m.in. w root katalogu, bo to
zjawisko:-) z jakiś powodów może zatykać/dławi system.
Reasumując: Da się chyba przekroczyć inkryminowane 4 gigabajty.

--
"...Porozmawiamy o manierach.
Maniery są bardzo ważne.