Re: swap na dysku logicznym

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 16:48:03 MET DST

Grzegorz Niemirowski in news:h05qoi$17cp$1@opal.icpnet.pl
> Żadna nowa partycja się nie tworzy, jest to puste miejsce wewnątrz
> partycji roszerzonej.

PManager podaje: ze to logiczna partycja, trzecia w rozszerzonej, w
zakladce/informacji "system" nie podaje ,ze to fat/ntfc, ale podaje, Ĺźe
"wolne", czyli wniosek moze byc najpewniejszy taki, ze....

> Czy jest sformatowane?

... Ĺźe to jakas nowa _niesformatowana_ partycja logiczna. Ja nie twierdze,
ze tak jest, podaje tylko wniosek z PM, ktory obok tego podaje jednoczesnie
konkretne specyfikacje dla pozostalych partycji i porownuję sam to i owo.

> Trudno jednak powiedzieć, że jest to przestrzeń
> sformatowana, z resztą skoro nie należy do dysku logicznego

no wlasnie "jakby" naleĹźy... PM podaje to jako logiczna nowa partycje.

> to i tak
> się tam normalnie nie dostaniesz.

a to pewnie i prawda.
ja to oczywiscie wykonuje wirtualnie w PM. Dalej: nie chce tworzyc zadnej
nowej,trzeciej logicznej. Chce zabrac czesc jednej z dwoch logicznych i
dodac do systemowej/podstawowej. Kropka.