Re: plaga niestartujących systemów XP

Autor: PM <pm_at_xx.xx>
Data: Wed 03 Jun 2009 - 02:52:05 MET DST

W dniu 2009-06-02 23:30, Piotr Palusiński napisał(a):

> Hmm, co to za zbieg okoliczności, ja też miałem na Viście to samo, ale w
> sobotę. U mnie nie ustąpiło, musiałem trochę pokombinować/pogłówkować,
> ale się udało, trwało to ~ 20 minut i system wstał na nogi ;-)

Szczęściarze z Was :)
Mi sie kilka dni temu podobnie wysypał serwer 2k3 - nawet przy próbie
wejścia do konsoli miałem bsod'a, o próbie formatu nie wspominając.
Jedynie co dało sie zrobić, to usunąć z dużymi oporami partycje przy
pomocy BootIT.

Nie dam sobie głowy uciąć, ale mam dziwne wrażenie że to definicje do
Bitdefendera dają w tyłek - na wirtualce XP też zaliczył bsoda zaraz po
instalacji tej poprawki (serwerek też po tym padł).

--
PM