Outlook nie słucha

Autor: kajus44 <kajus44_at_interia.pl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 13:20:47 MET DST

PPM na pliku do wysłania -> wyślij do adresata poczty, ładnie otwiera się
list, kończę pisać, klikam wyślij, wyślij, wyślij, po dwunastym razie tracę
cierpliwość, zamykam wiadomość z zapisaniem zmian, wiadomość z uporem
maniaka zapisuje mi się w skrzynce odbiorczej (mimo, że w najgłębszych
poziomach ustawień znanych jednynie przez guru MO mam ustawione zapisywanie
w wersjach roboczych). Zapisuje się z pustym polem OD (mimo, że w OE kiedyś
dawno dawno temu zapisywało się z moim kontem, ale to nie problem). Po
otwarciu wiadomości i kliknięciu wyślij wiadomość normalnie wychodzi w
świat. Ktoś wie o co chodzi? Mam tak od początku "mienia" MO, i jest to
szczerze przyznam jedyna jedo wada (oprócz cyrków z podpisem, ale o tym
innym razem)