kawalek arkusza excela w wordzie (office 2003 sp3)

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Tue 02 Jun 2009 - 00:05:36 MET DST

przestalo mi dzialac, 'bez powodu'
mam dokument i nagle wcielo mi tabelke, zeby bylo ciekawiej
w normalnym widoku 'uklad wydruku' tabelka jest widoczna,
nie ma jej tylko na wydrukach i w podgladzie wydruku
mam zamiast niej: "{ EMBED Excel.Sheet.8 }"

wiekszosc problemow jakie widze w googlu jest dokladnie
odwrotna, "kody pol" mam odptaszkowane, alt+f9 podczas
podgladu wydruku wyswietla mi tabele, ale nawet jezeli
sobie ja wyswietle to dalej sie ona nie drukuje

jedyna przyczyna jaka mi przychodzi do glowy to niedawna
instalacja OO 3.1 ale na virtualboxie problemu nie
odtworzylem wiec moze to nie to

reinstalka ani wykrywanie bledow instalacji offica nie
pomogla

po utworzeniu nowego dokumentu z obiektem arkusz mam tak
samo, w widoku jest, w podgladzie wydruku nie ma

i jako ze juz sie naprodukowalem to sam sobie odpowiem
ze chodzi oczywiscie o ptaszka na "kody pol" w zakladce
wydruk, moze mnie tylko ktos oswieci jak to sie stalo
skoro ja tego nie zrobilem (pamietalbym, drukuje ten
dokument co kilka dni i w piatek bylo ok a podczas
weekendu nic nie pilem ;))?

i czemu reinstalka office nie przywraca domyslnych ustawien?