Word 2007

Autor: ZikO <zebik_at_op.pl>
Data: Fri 29 May 2009 - 12:38:55 MET DST

Witam

Mam takie pytanie.

Czy jest mozliwosc zeby okreslic styl osobno dla obiektow Equation i
Figure, tak ze jak bede tworzyl nowy obiekt Figure albo Equetion to zeby
odrazu ustawial sie taki styl?

Jak narazie dziala to w ten sposob ze jak mam styl Normal i wstawie
obiekt Equation albo Figure to dalej jestem w Normal. Problem jest wtedy
taki ze jak zmieniam w jakis sposob styl Normal to zmienia sie rowniez
czcionka w Equation/Figure i wszystko sie chrzani, dotyczy to bardziej
Equation.

Pozdrawiam.