Re: Windows 7 za wolno działa na VM 2007

Autor: Jacek Maciejewski <jacmacwytnij_at_o2.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 21:55:23 MET DST

Dnia Thu, 28 May 2009 20:05:04 +0200, marfi napisał(a):

> Mnie również...
> Rozdział 4.6 w opisie vbox.

Eeetam. Robię wg. tego (analogicznie jak to robiłem na wirtualnej maszynie
Microsoftu):

"To share a host folder with a virtual machine in VirtualBox, you must
specify the path of that folder and choose for it a "share name" that the
guest can use to access it. Hence, first create the shared folder on the
host; then, within the guest, connect to it.
In the graphical user interface of a running virtual machine, you can
select "Shared folders" from the "Devices" menu, "

No i jak to wykonam, według informacji na dolnym pasku mam współdzielony
folder tylko nijak nie mogę go znaleźć w VM.
Dodatkowo, to jest niejasne dla mnie:
"In a Windows guest, starting with VirtualBox 1.5.0, shared folders are
browseable and are therefore visible in Windows Explorer. So, to attach the
host's shared folder to your Windows guest, open Windows Explorer and look
for it under "My Networking Places" -> "Entire Network" -> "VirtualBox
Shared Folders". By right-clicking on a shared folder and selecting "Map
network drive" from the menu that pops up, you can assign a drive letter to
that shared folder."
sugeruje że nie wystarczy wg. powuższego opisu wskazać na folder, trzeba go
zamontować jako udział sieciowy. Niestety, pominawszy juz to że jeszcze nie
znalazłem dojscia do wiersza poleceń w w7 to w okienkach dot. sieci nie mam
komputera-hosta, więc nijak nie mogę podmontować udziału w nim zawartego po
sieci.
Wytłumacz mi proszę czy wystarczy zastosować tylko wskazanie folderu czy
trzeba jeszcze wskazany folder podmontowywać. A może to są dwie różne
metody? Hmm... mój angielski nie jest pierwszej klasy :)

--
Jacek