Re: Windows 7 za wolno działa na VM 2007

Autor: poli <300ton_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Thu 28 May 2009 - 17:56:18 MET DST

Jacek Maciejewski <jacmacwytnij@o2.pl> napisał(a):
> 1. Opisano tam instalację dla przypadku kiedy macierzystym systemem jest
> Vista. Ja mam XP i boję się wpadek z bootloaderami. Nie chciałbym stracić
> systemu.
Nie obawiaj się, miałem BETĘ a teraz RC na VHD i hula jak złoto na partycji
razem z XP. Nawet pakiet językowy już zainstalowałem. Miałem co prawda
problem z bootowaniem ale dałem sobie radę, a pomoc to na grupie napewno
znajdziesz.
Vide : http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl.comp.os.ms-
windows.winnt&tid=1109455&MID=%3Cgv73e2%24ecl%241%40inews.gazeta.pl%3E

> 2. Piszą tam też że w7 na vhd pracuje jakieś 3 razy wolniej niz
> zainstalowany normalnie, więc niezbyt sie to opłaca.
Wolniej to może tylko odpala się. Działa nawet sprawniej niż XP i to bez
swapa, a mam też 2GB RAM. Instalacja w miom przypadku trwała 25 minut.

pozdrOOfka
 poli.