Re: ZTE ZXDSL 852

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 22:09:10 MET DST
Message-ID: <gvk6q0$bq2$1@atlantis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

In news:gvk5ub$tfj$1@news.onet.pl,
*Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:
> Użytkownik "Piotr Palusiński" <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:gvk4st$a3q$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>> In news:gvk2da$ide$1@news.onet.pl,
>> *Kowal* <kowalik_k@op.pl> typed:
>>> Mam problem ze skonfigurowaniem połączenia z ADSL Neostrada TP bez
>>> aplikacji dostępowej. Instaluje sterownik. Instalacja przebiega
>>> bezproblemowo (tylko nie wiem dlaczego, ale czasami po instalacji samego
>>> sterownika do modemu tworzy się odrazu połączenie i skrót na pulpicie,
>>> tu tego nie było). Modem się synchronizuje, ikonki w trayu pokazują
>>> zielony kolor czyli jest OK. Tworze więc połączenie, nie wiem czy
>>> dobrze ale na niektórych modemach wybiera się połączenie za pomocą
>>> modemu telefonicznego, a w niektórych używając połączenia
>>> szerokopasmowego. Jeżeli w tym przypadku skonfiguruje używając
>>> połączenia szerokopasmowego, wpisuje login i hasło to podczas próby
>>> połączenia mam komunikat 721 że zdalny komputer nie odpowiada,
>>> natomiast w przypadku konfiguracji przy użyciu modemu telefonicznego
>>> tworzy się połączenie ale nie można go ustanowić bo w systemie nie ma
>>> żadnego modemu. Jak to ugryźś ?.
>>
>> Tu masz obrazkowo:
>> http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/zte_v1/konf_pol/
>> http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/zte_v1/inst_ster_zte_v1/
>>
>>
>
> OK ja to znam tylko w systemie nie ma żadnego modemu. Biorę dalej przy
> opcji "Połącz używając modemu telefonicznego" i następne okno to
> wpisywanie nazwy operatora, numer telefonu i login i hasło. Tworzy się
> nowe połączenie a ikonka jest z czerwonych krzyżykiem. Wyczytałem że
> trzeba doinstalować WAN/ATM/ADSL miniport ale nigdzie nie mogę tego
> znaleść.

http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/zte_v1/bledy/
http://www.tp.pl/prt/pl/klienci_ind/obsluga_klienta/pomoc_tech/internet/modemy/zte_v1/

-- 
Piotr Palusiński [Microsoft MVP - Windows Desktop Experience]
https://mvp.support.microsoft.com/profile/Piotr.Palusinski
news://msnews.microsoft.com/microsoft.public.pl.windows
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec różnicy 
Received on Wed May 27 22:10:04 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 27 May 2009 - 22:42:02 MET DST