ZTE ZXDSL 852

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 20:56:39 MET DST

Mam problem ze skonfigurowaniem połączenia z ADSL Neostrada TP bez aplikacji
dostępowej. Instaluje sterownik. Instalacja przebiega bezproblemowo (tylko
nie wiem dlaczego, ale czasami po instalacji samego sterownika do modemu
tworzy się odrazu połączenie i skrót na pulpicie, tu tego nie było). Modem
się synchronizuje, ikonki w trayu pokazują zielony kolor czyli jest OK.
Tworze więc połączenie, nie wiem czy dobrze ale na niektórych modemach
wybiera się połączenie za pomocą modemu telefonicznego, a w niektórych
używając połączenia szerokopasmowego. Jeżeli w tym przypadku skonfiguruje
używając połączenia szerokopasmowego, wpisuje login i hasło to podczas próby
połączenia mam komunikat 721 że zdalny komputer nie odpowiada, natomiast w
przypadku konfiguracji przy użyciu modemu telefonicznego tworzy się
połączenie ale nie można go ustanowić bo w systemie nie ma żadnego modemu.
Jak to ugryźś ?.