Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 10:47:55 MET DST

Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl>
napisał w wiadomości news:101l12n1ioeqf.3qkm8h3qq23z$.dlg@40tude.net...

> Ale delimitera prawidłowego wstawić nie potrafi...

Ooo... czyżby? :)) To co w takim razie robiła poprawka Q331923? :) Zwróć
uwagę na rok wydania tejże... :P :P :P Czyli zobacz jak długo jesteś
nieaktualny w temacie :))
Zwracam uwagę, że ja nie czynię żadnych dodatkowych zabiegów z
delimiterem...

> i wyciąć też nie bardzo.

A, to fakt. Dla mnie to jednak nie problem, więcej, to jest też rzecz,
którą chcę kontrolować ręcznie.