Re: Vista 32 Home Premium SP2

Autor: marfi <marfi _at_bb.onet.pl>
Data: Wed 27 May 2009 - 08:36:07 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:gvhfa0$9q5$1@node1.news.atman.pl...
Gil pisze:

> Przede wszystkim porównuję Viste SP1 do SP2. Większa szybkość działania
> interfejsu jest zauważalna po zainstalowaniu SP2. Mam Vistę HP od 2 lat i
> teraz praca stała się juz naprawdę przyjemna po poprawkach.
> No i oczywiście porównuję Vistę SP2 do XP bo mam oba systemy i powiem, że
> na
> maszynach C2D i lepszych XP nie ma już żadnych zalet poza kompatybilnością
> ze
> starymi programami. Ale tego nie sprawdzałem. Może SP2 też to poprawia.

Poczekaj trochę. Vista świeża, ale Ci się trochę zamuli i jak XP będzie
chodzila.

> Fajnie, że teraz nie będę musiał się spieszyć z kupowaniem W7.

Nie warto było poczekać? Ja tam czekam na Win7 PL.

Czekać czy nie IMO zależy również od komputera.
Zainstalowałem W7 najpierw w wersji 32bit a teraz 64 bit, na codzień używam
Vista Ultimate 64 bit i nie widzę argumentu, który skłoniłby mnie do zakupu
W7 - wręcz widzę pewne przeciwskazania.
Może faktycznie widać jakąś różnicę wydajności w przypadku słabszych
komputerów ale nie na moim Q6600 z 8GB RAM.

--
marfi