Re: Vista 32 Home Premium SP2

Autor: Gil <gil0_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 23:35:08 MET DST

marfi <marfi @bb.onet.pl> napisał(a):
> To w/w dotyczy zmiany po zainstalowaniu SP2 do Visty czy porównujesz Vistę
> do XP?

Przede wszystkim porównuję Viste SP1 do SP2. Większa szybkość działania
interfejsu jest zauważalna po zainstalowaniu SP2. Mam Vistę HP od 2 lat i
teraz praca stała się juz naprawdę przyjemna po poprawkach.
No i oczywiście porównuję Vistę SP2 do XP bo mam oba systemy i powiem, że na
maszynach C2D i lepszych XP nie ma już żadnych zalet poza kompatybilnością ze
starymi programami. Ale tego nie sprawdzałem. Może SP2 też to poprawia.
Jak napisałem otwieranie pewnych programów trwa na XP dłużej. Np. Open Office
(bez władowanego serwisu szybkiego uruchamiania), Firefox i wszystkie programy
co mam na Viście SP2 otwierają sie szybciej albo tak jak na XP. Otwieranie
okienek teraz to błysk. Ładowanie zdjęć RAW po 12 MB błyskawiczne.
Nie sprawdzałem np. transferu plików w sieci czy do dyków USB.
Mam wersję HP eng. Do polskiej jeszcze nie ma servis packa.
Pozdrawiam
Fajnie, że teraz nie będę musiał się spieszyć z kupowaniem W7.