Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 20:05:53 MET DST

"Radosław Sokół" napisał:

> I przy odpowiadaniu na pocztę ustawił kursor
> pod cytatem?
>
> Jak dla mnie to dwa punkty, który go dyskwalifikują jako
> klienta poczty i grup dyskusyjnych.

Daj spokój, tu już przesadziłeś. Fakt ustawiania kursora nad tekstem jest
akurat zaletą OE, w żadnym przypadku wadą.. Pozwala w sposób naturalny
(niejako po drodze z góry na dół) obrabiać tekst, wycinając cytaty i
dopisując własne komentarze. Natomiast użytkownik czytnika, w którym od razu
kursor ustawia się na końcu tekstu, uważa iż ten wykonał już za niego całą
robotę i dodaje swoje 2 zdania pod dwudziestoma linijkami w większości
zbędnego cytatu. Bo ludzie z natury rzeczy leniwi są ;-)
Ja osobiście bym się wściekł, gdyby nagle OE zaczął mi automagicznie
ustawiać kursor tam, gdzie jakiemuś programiscie wydało się to słuszne,
zmuszając mnie do latania w te i wewte po tekście.

JoteR