Re: Czy bedzie grupa pl.comp.os.ms-windows.7 ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 26 May 2009 - 12:34:02 MET DST

Użytkownik "marfi" <marfi @bb.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gvgeib$d90$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Użytkownik "Radosław Sokół" <Radoslaw.Sokol@polsl.pl> napisał w wiadomości

> Przyłączam się do popierania :)

Tyle, że to popieranie na nic specjalnie nie jest potrzebne.
O ile dobrze pamiętam, dyskusja na temat grup newsowych
odbywała sie ostatnio w końcu 1999 roku, kiedy na rynek wchodził
Windows 2000. Powstała hierarchia pl.comp.os.ms-windows,
do której miały być sukcesywnie dodawane grupy z nowymi
systemami. Osoby odpowiedzialne za newsy w Polsce jakoś
o tym zapomniały... Przypomniały sobie niedawno, kiedy
użytkowników newsów jest już tylu, co kot napłakał i bez RFD
(na winnt nie widziałem)same założyły wspomniane grupy z vistą i xp.
Przez taką "politykę" newsy po prostu umierają i dzisiaj
według mnie nie ma sensu zakładania nowych grup.

Piciu