Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Latet <latet_at_mxxxx.pl>
Data: Mon 25 May 2009 - 20:35:30 MET DST

> OE6 to badziewie jakich mało.

Nie dla mnie. Używam go od najstarszych wersji i bardzo go lubię. Nikt mnie nie
zmusza do jego uzywania - uzywam bo mi pasuje, bo chcę. Owszem, ma swoje wady,
ale nie przeszkadzają mi one za bardzo w niczym.

> Dlaczego nie spróbujesz Thunderbirda?

Chciałem. Przymierzałem sie parę razy. Za każdym razem wymiękał on na etapie
importu moich maili z OE (dobre 15 GB). Być może przyszedł czas spróbować
ponownie, w świetle braku OE/WM pod Win7, na ktory sie zapewne przesiądę, bo
system mi spasował od pierwszego dnia. Tymaczasem zainstalowany "na chama"
Windows Mail pod Win7 działa w miarę przyzwoicie. Są tylko 2 problemy - nie
działa filtr antyspmowy i nie mogę zmienic lokalizacji folderu z pocztą.

Pozdrawiam,

latet