[Win7] Connect to a Network Projector

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Sat 23 May 2009 - 19:35:54 MET DST

Zauważyłem, że jest taka funkcja pozwalająca wyszukać w sieci albo podać adres
projektora... Jak rozumiem zewnętrznego wyświetlacza, na który po sieci
będziemy pchali wyświetlany obraz... Na jakiej zasadzie to działa tzn. z jakich
protokołów korzysta? Chodzi mi o to czy np. jako zewnętrznego projektora można
użyć programu działającego na innym komputerze, który będzie wyświetlał obraz
np. w oknie?