Win7 na VHD a XP

Autor: poli <300ton_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 22:54:26 MET DST

Witam.

Zachciało mi się "Windowsa siódemki" i mam za swoje. Postanowiłem pobawić się
ale bez dzielenia dysku, więc wybrałem opcję instalacji na wirtualnej
partycji. Była to wersja BETA. Teraz gdy jest już RC trzeba było i to
potestować.
Nieststety aktualizacja nie udała się bo ... BETA nie chciała się uruchomić i
myk ze zmianą numeru buildu nie mógł sie powieść.
Postanowiłem, że będzie to czysta instalacja. Na VHD oczywiście. Wszystko
poszło jak należy i w 25 minut miałem już W7!!
Jak to zwykle w życiu bywa jednak nie wszystko. Otóż zniknęło menu wyboru
systemów dostępne przed reinstalacją.
odpaliłem konsolę ale fixboot oddał taki komunikat : "FIXBOOT nie może
znaleźć dysku systemowego albo określony dysk nie jest prawidłowy".
Polecenie DIR dało z kolei taki: "Wystąpił błąd w wyliczaniu katalogów"

Poradźcie co robić? Jak odzyskać XP (prof SP3)?
pozdr00fka i dzięki
  poli