Re: [Win7] system od razu wstaje po hibernacji

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 22 May 2009 - 01:39:34 MET DST

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <konrad@kosmosik.net> napisał w wiadomości
news:i2oge6-vit.ln1@kosmosik.net...
> [...]
>>> S10. Szukałem trochę w necie ale nic nie znalazłem. Gdzie szukać

> W BIOS nie mam żadnych ustawień odnośnie ACPI, tam w ogóle praktycznie
> nie ma
> żadnych ustawień...

A Power Management? Zobacz, czy masz tylko podstawowy, czy ma jakieś
opcje zaawansowane...
Mnie, jak system nie dał rady uśpić komputera, to po nieudanej próbie
uśnięcia wyrzucał komunikat, że coś w stylu (nie pamietam dokładnie)
"nie mogę usnąć, bo mi działa jakieś urządzenie lub program". Czasem,
jak się pogasiło wszystko (chodzi o pozbijanie wszelkich możliwych
zadań), co było można, komputer usypiał normalnie... ale to chyba W98
był OIDP...