Re: [Win7] system od razu wstaje po hibernacji

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Thu 21 May 2009 - 16:11:46 MET DST

Użytkownik "Tomek Głowacki" <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl> napisał
w wiadomości news:1242896537.389648@bongos2.pseinfo.pl...

> Przeczytaj posta jeszcze raz :)

Jeśli napisałem cos nie tak - wynikło to z niejednoznaczności tekstu
(może to od światła z okna, bo jasno było?) - odpowiedziałem tak, jak
zrozumiałem. A zrozumiałem - "komputer jest hibernowany na dysk. Jak sie
zahibernuje, to OK, milczy. Przy jego wybudzeniu wstaje od razu, zamiast
odhibernować się z dysku, dlaczego tak?" W domyśle - "po co hibernować,
skoro tylko usypia?". Ot - i całe nieporozumienie.
Ale spoko, mam w planie wymianÄ™ monitora, co wyeliminuje takie problemy.
(Hmm... dziwne... jak gołą babę wyświetlę, to wszystko widać) :)))