Re: Vista nie gasi diody pendrive

Autor: ikov <ikov1_at_t-l-e-n.pl>
Data: Thu 21 May 2009 - 08:46:01 MET DST

> mam kilka gwizdków USB, niektóre wyposażone w diody sygnalizujące
> dzialanie.
> Przy prawidłowym odmontowaniu: klik na ikonę bezpieczne usuwanie sprzętu ,
> po pojawieniu sie komunikatu, że sprzęt można bezpiecznie usunąć,
> w Win XP dioda zawsze gaśnie
> w Win Vista dioda nigdy nie gaśnie.

Cruzer Micro SanDiska - czasem go wyłączy, czasem nie - odłączam go i
tak - nigdy nic nie nawaliło. Tym bardziej, że wg. mnie komunikat że
można usunąć oznacza, że system (obojętnie który) nie używa aktualnie
żadnych plików na penie i fizyczne odłączenie nie powinno niczego
uszkodzić. A dioda oznacza, że po prostu jest zasilanie - czyli tak,
jakby wyłączyć telewizor z kontaktu w trynie stand-by nie wyłączając go
przyciskiem. Jeśli się mylę, proszę mnie poprawić.