"To urządzenie może działać szybciej w trybie USB 2.0" - jak naprawić?

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.to_usun_at_a_to_wykasuj.onet.pl>
Data: Wed 20 May 2009 - 09:42:30 MET DST

Witam,

Ostatnio każde urządzenie USB, które podłączam do komputera "może działać
szybciej w trybie 2.0".

Tylko dlaczego system włącza mi tryb 1.0? W dodatku, gdy oglądam liczbę
dostępnych gniazd USB, widzę pełne 10 pustych slotów. Czy coś mi się
nagrzebało w systemie?

Odinstalowałem na próbę kontroler USB. Po restarcie sam się zainstalował i
nawet przez chwilę przełączył się na 2.0, ale już następnego dnia jest po
staremu.

Co robić?