Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 20:38:43 MET DST

In news:1fbyflxhr9i6j$.dlg@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> [...]
>
> Uhm. A OE to WM przecież.

Sam nie wiesz co piszesz :->
Twój cytat:
"A ja o tym, że nigdy nie korzystałem z obsługi kilku serwerów news w WM"

Dokładnie tak, z premedytacją Ci napisałem o OE ...(te kropeczki to WM),
skoro twierdzisz, że *nigdy* z niego nie korzystałeś, a więc publicznie
kłamiesz :->
Ponownie zastanawiam się, w co Ty grasz?, a doskonale Wie(my)sz o czym
mówimy.

> Sorry, ale nie mam ochoty na bezproduktywne dywagacje. Pa pa.

Ja również.
Znajdź sobie innego 'słuchacza' ;-)