Re: sterowniki i długie oczekiwanie na instalację programów

Autor: Rafal M <rafal.markiewicz_at_gmail.com>
Data: Tue 19 May 2009 - 17:43:58 MET DST

On 19 Maj, 13:00, Leszek <leszek47usu...@poczta.onet.pl> wrote:
> Cześć,
>
> Właśnie zainstalowałem pobrany z MS Windows 7 Ultimate x64 build 7100 i
> mam parę pytań. Wszystko zostało wykryte i działa, ale niektóre
> sterowniki nie mają pełnej funkcjonalności. Na przykład w sterowniku do
> Realtek HD Audio nie mogę ustawić, żeby puszczał Line-out przez dwa
> wyjścia jednocześnie, a w XP tak mam. Czy mam zainstalować sterownik
> Realteka do Visty x64? Czy trzeba dodatkowo ustawiać jakiś tryb
> zgodności i jak to się robi? Mam płytę CD ze sterownikami Lanu,
> Realteka, chipsetu,do płyty głównej Gigabyta na AM2+. Czy mam jej użyć?

Zainstaluj najnowsze sterowniki Realteka.
Ja do Chipsetu 886 mam sterowniki R2.23 i wszystko dziala ok.
Sterowniki te niby sa do Visty (bo tak pisze na www), ale po
sciagnieciu i rozpakowaniu, w pliku readme pisze ze sa dla Visty i
Seven.

> Poza tym często przy instalacji prostych rzeczy, np. Nowego GG i
> sterowników NVidia system pyta się, czy na pewno chcę je zainstalować i
> wtedy jest wyświetlane kółeczko oczekiwania (dawniej klepsydra) przez
> kilkanaście minut zanim mogę kliknąć przycisk uruchamiania. Da się coś z
> tym zrobić?

Nigdy się z tym nie spotalem u siebie. Instalacje ida normalnie.

Pozdrawiam
Rafal