Re: [Win7] Poczta Usługi Windows Live

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Tue 19 May 2009 - 17:06:52 MET DST

In news:1psteca8eigjc.dlg@kwinto.prv,
*Michal Kawecki* <kkwinto@o2.px> typed:

> A ja o tym, że nigdy nie korzystałem z obsługi kilku serwerów news w WM,
> więc nie wiedziałem, że dla każdego serwera zakładane jest osobne
> drzewko tak jak w przypadku kont mailowych.

Michał, teraz rozmawia się z Tobą jak ze ślepym o kolorach - przynajmniej
tak się zachowujesz :-(
Za wszelką cenę chcesz postawić na swoim, a Wiesz doskonale jak to wszystko
działa, nie wiem w co grasz? - to już Twoja sprawa.

> CBDU.

Jeśli chcesz, to Ci udowodnię, że piszesz nieprawdę, wiele razy pisałeś jak
zakładać konta news w OE ....- mogę Ci podesłać Twoje wypociny ;-).

> P.S. Dopieść kota. EOD.

Złośliwy jesteś, może to wina pogody?
ZTCP, to Ty masz kota, ja mam psa ;-)
EOD